1seda1belinay allah yardımcımız olsun. Benim ikinci kızım doğduğunda büyük 27 aylıktı Aralık ayında yani kışın doğdu illaki çocuklar etkileniyorlar kardeş gelmesinden aslında verdikleri tepkilerin çoğu normal sadece bize zor geliyor iki çocuğa yetişmek birde lohusa olunca çok zorlanıyor insan. Bende hep tek baktım eşim yardım etti iş dışındaki vakitlerinde annem ara ara geldi. Küçüğü emzirerek büyüğüyle oyun oynuyordum ben biri kucağımda biri ayağımda uyuyordu. Çok zor arkadaslar . Şimdi küçük yürüyor 16 aylık oldu ablası 3,5 yaşında hala zorlukları var ama zamanla rahatlıyor insan . Kardeş gelince yaşayacaklarımla ilgili bol araştırma yapmıştım ben Doğumdan önce anneme eşime hep anlattım bunları hatta yazıp buzdolabına bile astım hep aklımızda olsun bu bilgiler diye. İşe de yaradı bence. Elinizden geldiğince bilgi sahibi olmaya çalışın bu konuda büyüğün anlaşılmaya ihtiyacı var en çok bu dönemde onun içinde büyük bir olay bu kendi gözünüzden değil onun gözünden bakın olaylara birde çok zorlanırsanız bir pedagoğa danışın mutlaka ilerde daha rahat etmek için.en önemli şey küçüğün güvenli aman ona dikkat edin yoksa diğer durumlar düzelir .benim kızım bi gün koltuktan baş aşağı çekiverdi kardeşini Allah’a şükür birsey olmadı rabbim korudu. Gözünü açıyorlar insanın bunlar o yüzden yalnız bırakmayın hiç.