glam Bebeğim 25 günlük. 2 güne kadar gece emzirdiğimde hemen geri uyuyordu. 2 gündür sürekli memede kalmak istiyor, tam bırakıyor kendisi, gazını çıkarıp yatağına koyuyorum tekrar ağlıyor emmek için. 2-3 saatimi alıyor gece tekrar uyuması. Önerileriniz var mı? Emzik 1 aydan önce vermeyin diyorlar, versem mi? Rezene de içmiyorum artık zararlarını okuduğumdan beri. Yardımınıza ihtiyacım var 😞