Elifnisa17 canım bende normal yaptım ve 40 a yakın dikiş vardı , öncelikle doktorun verdiği antibiyotik bitti içtim hepsini sonrasında madacasol krem ve antibiyotik krem yazdırdım Sağlık ocagina emin ol antibiyotik krem cok iyi geldi ve her WC de batılın ve gazlı bezle sildim şimdi cok iyi cok şükür daha İnan yeni bitti benim yaram geç iyileştiği icin