Annişler kızım 1 yaş olmak üzere şöyle söylim canı sıkıldıkça emiyo uykuya dalmakta yine çoook uzun emiyo 2 yaşa kadar emsin dyrm ama çok yoruluyorum tecrübeli annişler kaç yaşa kadar emzirdiniz nasıl bi yol izlediniz sizdede böylemiydi bi akıl verin bana yaa😔