10 aylık bebeğim var normalde meme emmeyi çok seviyor ama bugün ikindiden beri emmedi akşam koyduğumda iki çekti sonra bıraktı şimdide bu saat oldu hala emmedi gösterdiğimde vuruyor istemiyor ağlıyor üstten 4 tane dişi baya şişmiş bundanmı acaba aranızda yaşayan yada şahit olan varmı 😔