FurkanZeynepKarada Merhaba dün sabah sezeryan oldum belden uyuşmalı herşey yokunda ama sağ omzumdan asagi agri cok fazla sizce neler yapmalıyım yardım
Thesra FurkanZeynepKarada Doktorunla bir görüş istersen benimde topuğum ağrımıştı 1 hafta şaka gibi🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️çok geçmiş olsun canım
YazCilegi FurkanZeynepKarada Gözünüz aydın. Anestezinin yan etkileri maalesef. Benimde 2 hafta baldırların agrımıstı. Parol u 4 saatte bir içebilirsin aklında olsun
Gurbettebianne FurkanZeynepKarada gözün aydın canım . Normal agrır yani parol ve dikloron iğne vurulabilisin
FurkanZeynepKarada AneTeziden dolayı drdi sadece sıcak su torbası drdi Pazartesi’ye kadat beklicem bakalim kontrol var onzamn
Thesra FurkanZeynepKarada Sıkıntı olmaz ozaman ağrı kesici içiyosundur o ağrını hafifletir 1 haftaya kalmaz geçer zaten
yaseminderin gecmis olsun canım malesef bende de vardı uyusma oluyordu doktorum kalsiyuma devam etmemi söylemişti sende devam et bence iyi gelir belki
Zeynepveannesi FurkanZeynepKarada benim de sağ omzumda ve boynumda ağrı olmuştu. Doktor gazdan dolayı olduğunu söyledi. Tuvaletini normal yapabildiğin zaman geçiyo 🙈😊
renkliruya gaz çıkaramazsan ağrır demişlerdi bana.. Gazım çıkınca geçmişti..acaba sizinki başka bir ağrı mı🤔
MerveYiittekin FurkanZeynepKarada benimde çok ağrıdı omuzlarım ve boynum ben terleyip soğuduğum için yel geldi sanıyodum demekki sezeryandan sora olan bişemiş
Senam FurkanZeynepKarada korkmayın bende spinal seZeryan oldum ve daha ameliyattayken omzumun ağrısından bağırdım teknisyen masaj yaptı 2 3 gün omuz ağrısından nefes alamadım nerdeyse ama normal anesteziden ve ameliyathanede alınan soğukta etkiliyor
FurkanZeynepKarada Gaz. Cok fazla ikinci gün olduğu icin halına normale daha dinlemedim bagirsaklairm Fena halde insallah cikaricam rahatlicam 😭😭💫