Gece uykusuna 8de geçmesi gerek. Daha erkene çekebilirseniz daha iyi olur. Bende 10 buçukta yatırıyordum artık 9da yatırıyorum. Sallayarak uyutuyordum 6. ayına girdiğinden beri sürekli saat başı kalkmaya başladı. Sallanmayı unutturdum. Emzirip pışpışlayıp veya ninni söyleyerek uykuya geçmesini sağlıyorum ya kendi kendine uyumasını sağlıyorum. İnan’ın öyle daha uzun uyuyorlar. Dilimi ısırıp birde maşallah diyim😅