1mom1baby Merveymn 400 tl zaten bayram harçlığı olmuyor mu 100 tl de çocuk için olan harçlık korona yardımı yazmışsın ya ondan diyorum yanlış olmasın bide açıklama yanlış diye göndermezler falan 😄
Misirekmegii 1mom1baby bana ark öyle yaz diye bilgi verdi sanırım korona dolayısıyla toplanan paralardan yapılacak olan yardim olacağı için olabilir
bilgibulutu defalarca tıklamayın kızlar basvuruyu yogunluk oluyo bı kez tıklayın 5-10 dk ıcınde msj gelıyor yogunluktan.
Meryu GizemElf 2 açıklamaya da 400 TL Korona Yardımı 100 TL Bayram Harçlığı yazdım Valla bende konuyu açan arkadaş ne dediyse aynı öyle yaptım