Tutmayan tutmuyor valla ,ben kızım daha iki günlükken verdim sutum az geldiği için o anda midesi çok bulandi attı uyudu zamanla 2 aydan sonra verdim tamamen şimdi 5 aylık susturucu diyoruz emzigine :)bence belli aralıklarla dene oyun esnasinda güldürurken falan belki kabul eder