Yurumeyen bebekler için yurume damlası diye bişey varmis sağlık ocağında veriliyormuş face de bir grupta gördüm bunu ilk defa duyuyorum hemşire varsa bilgisine danışmak istiyorum sağlık ocağı şimdiye kadar böyle bişey var demedi olsa derlerdi diye düşünüyorum