Ben sağlık ocağını aradığımda ebeniz size dönüş yapar dedi ama bu cuma götürmem gerekiyor nasıl oluyor da bizim sağlık ocağı getirmeyin diyor sizinkiler yapıyor anlam veremedim yarın tekrar arıyım bizzat kendi ebemizle görüşeyim diğer yerlerde yapıldığını söyleyeyim.Bende gitmeye tedirginim ama aşı bu ihmale de gelmez