Kızlar iyi akşamlar doktorumun önerisiyle yaklaşık iki aydır bu ilacı kullanıyorum geçen ay ilk defa adet gördüm ve çok az oldum ve bu ay hala olmadım 10 günü geçti acaba gebelikmi var diye test bile yaptım negatif çıktı neden hala olmadım anlamıyorum kullanıp bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilirmi…