Kızlar burda daha önce post açmıştım ama ilgi çekmedi heralde cevap gelmedi.Oğlum (1aylık) sürekli ıkınıyor kendini sıkıyor artık dudağı morardı kakasını1-2gün yapmadığı oluyor ben ayak hareketleriyle,makatına, yağ sürerek kendim artık yardım ederek yaptırıyorum ama Allah’ıma şükür gazını kendi çıkarıyor sürekli onda bi sıkıntımız yok sıkıntısı ne olabilir sizce bilen varmı neresinde aprı var sürekli uykusundan uyanıyor meme istiyor geceleri uzun süre uyuşmadığı oluyor sabahları da sadece 1kerr uzun uykuya yatıyor artık gün boyu uykusuz dolaşıyorum bende 😅