İlk dozu 15. Haftadan önce yaptırılabiliyor benim kızım da 3 aylık oldu yarın kendim alıp vercem eczaneden sağlık ocagına gitmicem. Çalışan bi anneyim kızımı korumak için iyi bi aşı agır hasta olursa ilgilenmezsem felan en iyisi yaptırmak. İmkan varsa