Emna_1903 Hanımlar size de oldumu doğumdan sonra adet düzensizliği ben size söyle durumumu anlatayım 8 ay önce doğum yaptım ilk adetimi geçen ay martin 3unde oldum bu ay daha olmadım. Normal mi yani böyle düzensizlik?
Sum87 Emna_1903 emziriyorsanız 1 seneye kadar normal ama tabi gebelik için önlemnizi yinede alın imkansız değil 🌸
Emna_1903 Sum87 dikkat ediyoruz bugün test yaptım olmadığını bildiğim halde içimi rahatlatmak için 😂🥰
Emna_1903 Sum87 kesinlikle bazen okdr bilinç altıma giriyor mi midem bulaniyo gibi hissediyorum eşime diyorum kesin hamileyim fln die😂😂😂😂 olsun ne güzel dio bide bana 😂
Sum87 Emna_1903 Allah isteyenlere nasip etsin 😌 bende her ay aynı korkuyu yaşıyorum emin olsakta emin olamıyorum 🤷🏼♀️😅