Gamzeugur23 göğsün yumuşak olmasıyla sütün çok ya da az olmasının alakası yok. 2,3. Aydan sonra göğüsler terbiye olur yani şişip dolup beklemEz bebek emdikçe gelir ya da sağdukça. Düzenli sabit aralıklarla Sk sk sağın gelir mutlaka zamanla bebek emmesi ile sağma farklı seyler.gögüslerin makineye alışması lazım vazgeçmeyin gelmiyor diye. Benimde olmuştu öyle ilk günlerde sonradan açılıyor gece falan uyanıp sağın. 2-3 saatte bir 15 dakika tutun makine de . Sıcak seyler yiyip için oda etkiliyor bence. DüZenli beslenme uyku ve stresten uzak durun ki sütünüz daha iyi gelsin.