Selam hanımlar bebeğim sarılık oldu daha öncede burda bi kaç bişey sormuştum değeri 10 dan 17 ye çıktı henüz beş günlük 5 dakka emiyor uyuya kalıyor bende Bugün göğüs pompası aldım sağdım ve biraz göğsümden biraz şırıngayla süt verdim ama korktum sütüm azalar mi böyle bi kaç sefer yaparsam fikriniz var mi