SelenKrblt Merhaba arkadaşlar.15 günlük bir bebeğim var.Memede uyuması alışkanlık olsun istemiyorum.Varmı aranızda önerisi,çözümü olan?Çok teşekkürler şimdiden.
Babygrils SelenKrblt alışma dönemi değil ki şimdi canım 3. Aydan önce alışmıyorlar birşeylere merak etme. Ah keşke yine göğsümde yatsa diyorum ama yatmıyor keçileşti büyüdükçe 😂🤣 bence tadını çıkarmalısın… ♥️
Serenty SelenKrblt ben ona alismasin diyordum.gazi var diye ayakata gezdirdim hep şimdi ayakta gezip kucakta uyumak istiyor.birak memede uyusun 😓
Mirayimran SelenKrblt emerken çabuk yoruldukları için çoğunlukla uyuyorlar maalesef biraz büyüsün o zaman daha uyanık oluyorlar
bsrkrgx SelenKrblt daha minicik ya bırak memende uyusun şuan hiç bir şeye alışmaz senin kokuna göğsüne ihtiyacı var bundan mahrum etme onu
Afrazynp SelenKrblt suan bır şeye alışmaz yorulduğu icin uyuya kalıyor memede istedıgın kadar kucağına al göğsünde uyusun cok değil 1 2 Ay sonra Keşke memede uyuya diyeceksın 😅