Gokceninannesi Kızım suan tam 3 aylik.1ay 25 gunlukken gittik ultrasona bi taraf sinirda dedi doktor 1 ay boyunca cift bez takip 1 ay snra gelin dedi.cift bez taktm ama bazende takmadim cnku kuzum cok sklyodu.1 ay oldu gittik degerler yine ayni çıktı bu kez de tam 3 aylk olsun oyle gelin dedi doktor.bu cuma gidicez ama cok korkuyorum.bu tarz sikinti yasayan oldu mu acaba 😔
Ntugba Gokceninannesi benim bebegimde de var ama 1 ay boyunca hep çift bez kullandım geçti çok şükür kontrole kadr hep takin çift bez sıksa da bebeğinizin sağlığından önemli degil
iclalhakan Başka hastanede çektirdiniz mi hiç ultrason Bnm Ablam ın oğlunda bi hastane askı vermişti başka bi yere gösterdik hiç birşeyi yok dedi kullanmadık şu an 4 yaşında çok şükür gayet iyi
Gokceninannesi iclalhakan cuma gunu randevumuzu aldk arastrma hastanesne yine ayni ckarsa ozele goturcez insallah ayni ckmaz
Gokceninannesi Ntugba benim salakligim guya meslegimde ebe ama soz konusu yavrum olunca dayanamadm hep lastk izi oluyodu sklyodu bazi gunler takmyrdum bende ama cok pismanm 😔
Ntugba Gokceninannesi canım hangi marka bez kullaniyosun bilmiyorum ama bezden de olabilir ben prima kullanıyorum aynı şikayeti yaşıyorum başka markalarda pişik yapıyor sen bugün itibariyle tak cif bez inşallah gecer
Gokceninannesi [bilinmeyen] kız sende iyice vicdan azabndan uyutturmican beni cok dikkat ediyorum suan umarm bi sorun ckmaz 😔
Gokceninannesi Ntugba yok canm ben sleepy kullaniyorum ama bezden kaynakli olcagmi pek dusunmuyorum bilemedm