Bebeğim 70 günlük kuvözde yattığı için sütüm kesildi hipp mama kullanıyordum 75ml e 2ölçek olarak . Doymuyor sürekli mama içmek istiyor bugün mamayı değiştirmek zorunda kaldım aptamil aldım onu içince uyuyor şimdi şükür elimde 2,5 kutu hipp mama var aynı anda ikisini de kullansam sorun olur mu bilen biri lütfen yanıtlasın