[silindi] çok normal çünkü şuna sadece size ve sizin sıcaklığınıza ihtiyacı var. Kucağınızda uyutun sizin sıcaklığınızla güzelce dalacaktır. Benim oğlum öyle uyuyordu. Ve asla kundak yaptırmadı elleri hep dışarıdaydı. Kucağa alışır diye düşünmeyin çünkü bilmediği bir dünyada ve sadece sizi tanıyor. Sarılabildiğiniz kadar sarılın oğlunuza. 😇