Biz en son aşısına sağlık ocağına gittiğimizde kapıdan tek tek alıyorlardı yakın zamanda ateş öksürük va geçirdiniz mi diye sordular ateşimizi kapıda ölçtüler bebeğimle , bi biz vardık içerde, sedyeyede örtü serdim getirdiğim dezanfektan da girerken de çıkarkende sıktım hiçbiyere dokunmadım onlar açtı kapattı kapıyı güzel önlem almışlardı 👍