Kızlar bebeğim 9 aylık azı dişleri çıkıyor çok kötü kaç gündür ucu çıktı ama hala rahatlayamadı bende calpol vericektim rahat uyur belki diye eşime söyledim gitmiş bana iburamin zeroyu getirmiş çay kaşığını koydu azcık bakmadan bende verdim ama kokusundan tanıdım kusturamadım da bebeğimi bişey olur mu çok korkuyorum:( oda onun soğuk algınlığı için verilen bir ilacıydı ama korkuyorum