Al benimki de sürekli şaka halindedir yok baseninde bebek unutmuşlar, hayatim noldu sana diyor, vallahi başlarda cok kizdim ama simdi zorlaniyorum kilo yüzünden üzülmeyip vermeyi hedefliyorum. 4 ya da 3 öğün arası yapiyorum sadık kalınca kilo gidiyor ama kalamadım bugüne kadar. bi defter titriyorum kacta kalktım ne yedim ictim kilo vs seyler eşim defteri görmüş gülüyordu ben de deftere “10.30 eşim defteri gördü salak şey” yazdim😂😂😂istersen sen de bi defter tut,kendini kontril etmek daha iyi olur bence