Emzirme dönemi bitene kadar feriştahı gelse bana kilo verdiremez. Bir öğün az yesem şekerim düşüyor ,bayılacak gibi oluyorum . Siz de kendinizi hiçbir şey için zorlamayın .Siz 9 ay içinizde insan büyüttünüz ,organlarınızın yeri bile değişti . Kıllı bacaklarına ,koca göbeklerine bakmadan böyle diyen kocalara sinir oluyorum .