Kızlar 18 günlük bebeğim var. Hergün 1, 1.5 saat emzirmekle uğraşıyorum. Hala ağzı aranıyor mama veriyorum bi 30 40 cc . 2 gündür onu da kusuyor ve avunmuyor. Yarım yamalak uyuyor uykuda basıyor çığlığı. Gazı var desem hiç avunmaz niye böyle oluyor anlamıyorim. 2 gündür D vitamini veriyordum o mu yapıyor desem bilmiyorum. Sağlık ocağı vermişti onu da yarın değiştircem iyi şeyler okumadım burda. Sizce bebeğim niye böyle acemiyim hiç bir bilgim de yok 😶😢 Önerebileceğiniz d3 vitamini de var mı?