Merhaba! Benim kızım 16 aylık ve artık geceleri ve gündüzleri uykusunda o kadar sık uyanıyor ki eğitim vermek için geç bile kaldığıma inanıyorum. Hala emen bir çocuk ve hem memeyi bırakıp hemde uyku eğitimi nasıl veririm bilmiyorum.
uyku eğitimi verenler bebeğin kendi yatağında mı yatırdınız yoksa sizin kendi yatağınızda mı uyuyana kadar okşamak elini tutmak isterim yatağı derin olduğundan zor olabilir sizler nasıl yapıyorsunuz?