Hilkat evet bir günü iyiyse hep o gün gibi olsun istiyoruz ne yazıkki😊 benim meme reddi yaşayan arkadaşlarım çok. Ama meme reddinde çocuk memeyi görür görmez ağlamaya başlıyormuş. Benimki emiyor ama bırakıp tekrar alıyor. Ama bir kere hiç almak istemedi.o zaman kesin biz de meme reddi yaşıyoruz dedim. Arkadaşım 6 saat aç bıraktım o ağladı ben ağladım sonra aldı mememi dedi. Ama ben onu yapamadım. O kadar ağlamasına dayanamam. Ne bilim ufacık bebekle inatlaşmak pek mantıklı gelmedi. O öğünde mama verdim. Şimdi bazen güzel emiyor bazen gene alıp alıp bırakıyor.ikimizi de yoruyor