Bebeğim 1 buçuk aylikken kabız problemi vardı şimdi 4 aylık ve şu iki gündür yapmaya başladı goturmedigim doktor kalmadı çare bulamadılar hiç bi doktor evde kendim günde 3 çay kaşığı zeytinyağ icirdim kendim kaysı yedim yine fayda olmadı sonra kendi haline bıraktım yeni yeni düzenli yapmaya başladı çok şükür inşallah sz8nikide bu sekil olmaz şu içirin 1 kaşık has zeytin yağı içirin kendiniz kaysi hoşafı kaysi suyu için ama hazır değil elde yapılmış ıspanak pırasa bop yeşillik yiyin bana doktor tavsiye etmişti bunları inşallah faydası olur