Okullara ara verildi diye anneme gittim bi hafta orda kaldım annemde hastaydı bakmak için annem bi hafta iyleşmedi dr a götürdük bende test yatırdım ve pozitif oturun evinizde eşiniz çalışmak zorundaysa ondan bile koruyun şimdi çocuklarımdan ayrıyım lütfen ciddiye alın dışarı ekmek için bile çıkmayın sipariş edin veya evde pişirin popça falanda yaparsınız evladınızdan ayrı kalmak istemiyosanız evinize kimseyi almayın küsen küssün ölüm döşeğini yaşıyorum resmen evde kalın bu günler geçicek çinde olduğu gibi burdada etkisini kaybedicek evinizde kalın sağlıklı kalın sağlığımın kıymetini öyle iyi anladımki