Mom9 Firdevs199 emziriyorsanız sık aralıklarla emzirin ve bol bol serumla temizleyin burnunu. Ciğerleri dolmasın öksürük başlamasın.
Saripapatyaannesi34 Firdevs199 serum fizyoloji ile temizleyin ve ardından otribebe ile çekin ama her defasında değil gün de en fazla 2 kere daha rahatlar
fatimas27 Firdevs199 canim benim kizim grip oldugunda 2 gun sonra saglik ocagina goturdum antibiyotik verdi canim ilerlemis dedi iki gunde calpol kullanabilirsin agri kesici göğsüne zeytinyağı felan sür canim gecmis olsun
Sm22 Burnuna serum fizyoloji cok iyi geliyor bide ilerlememesi için daha fazla hemen zeytın yagını ılıt arkasına onune peceteyle sur ve pecete koy onunede arkasınada guzelcede sar terlesin ayeıca viks var bebekler için oda cok iyi geliyor ayrıca zararsız