Bebeğim normalde 15 dk da uyanır ama ayakta olunca uzun uyuyor, en bastan beri ayağa alıştırmayı istemedim 4 aylık su anda ne yapmam gerekiyor Baska türlü de uyumuyor. Ayakta uyuyuncada hiç bi işimi yapamıyorum zaten sadece dinlenmiş oluyorum su günleri atlatırsak inşallah dısarı cıksam nasıl uyutcam diyorum, ne yapmalıyım fikir verir misiniz? 😍