Duygu01 Ozgcannnn karbonatlı suyla siliceksin bebeğin ağzını. Kendi göğüs ucunuzuda silin düzenli olarak ondan sonra emzirin. Geçmezse fugostatin diye ilaç var onu kullanın
-erCansu- Ozgcannnn ben karbonatli suyun gecirip sonrasinda daha cok cikarttigini okudum ve anne meme ucuna surmemeli florasini bozuyormus mmeme basi catlaklarina sebep oluyormus .. benm oglumunda antibiyotikten sonra agzi full pamukcuk olmustu ilac kullandik eczanedende isterseniz veriyor
Aleyalmins Ozgcannnn canm her emzirmeden sonra 1 2 cay kaşıpı kaynamış soğumus su ver olmuyo bnmde 1 aylık bebegm her memeden snra 1 çay kaşığı veriyorum
Deletedmom336 Ozgcannnn karbonatli kaynamis ılık suyla bebegin agzini ve gogsunuzu silin bu islemi ara ara yapin
Duygu01 Benim bebeğim hep antibiyotikten sonra olurdu ve bir hafta sürerdi. Mutlaka emzirdikten sonra karbonatlı su yapın gazlı bezle günden3-4 kere temzileyin ağız içini dilini vs
Fatma_FLZ Ozgcannnn mikostatin ilaci eczaneden alın diline damların silip gidiyor Sonra olmamamsi icinde göğüs uclarinizi hergun yada 2gune bi karbonatlı su ile silin Eger önlemini almazsanız yara olur dili