Benim bebeğim 7ay 11 günlük biz 4. Ayda başladık ek gıdaya ama hep kavanoz mama yedi meyveli başka hiçbir şeyi kabul etmedi biraz fazla seçici suyu bile biberonla içmiyor sürekli meme emmek istiyor boş emince gaz yapıyor iki öğün veriyorum şuan evde yoğurt yapıyorum muzlu yiyor bir tek avakadoda sevmedi bir kere patates ezip vermiştim onu da beğenmedi böyle yaşayan oldu mu hiç elma rendesi armut rendesi yapıyorum onları da yemiyor ağzına pütürlü bir şey gelince midesini bulandırıyor doktor zorlama diyor ama dişi çıkacak nerdeyse ama hiç taneli bir şey yemiyor sadece pilavı seviyor pütürlü olarak Tavsiyeniz var mı