gizemuakkaya
Kesinlikle serum fizyolojikten snra aspiratörle bir kere de olsa çekin. Ben de pek istemiyorum aspiratörü kullanmak kurutuyor çnkü. Ama sümükleri onunla rahat temizleniyor çektikten snra bir kez daha serum fizyolojik sıkın ki nemli kalsın burnu. Ben öyle yapınca baya rahatlıyor. Kaloriferli eviniz varsa mutlaka peteklere su kabı alıp koyun hatta içerisine lavanta yağı damlatın biraz. Her gün bulunduğu odayı havalandırın. Biz dışarı çıkıyoruz hergün yarımşar saat dışarı çıkarınca tıkanıklığı geçiyor. Kaloriferli evlerde oluyor maalesef