Hira-Mina Merhaba, ikiz bebeklerim var emerken cık sesi çıkarıyorlar ikisi de yapınca normal karşılamıştım ama tek emerken daha az yapıyorlar. Acaba yanlış emzirdiğim için mi o ses çıkıyordur??
Deletedmom322 Hira-Mina benim bebeğimde öyleydi ya tam kavrayamıyordu memeyi cık cık ses çıkıp duruyordu, hastanede emzirme odasında emzirmiştim bi kere herkes bize bakmıştı🙈büyüdükçe düzeldi.
Deletedmom146 Hira-Mina memeyi tam kavrayamıyordur canım ama ona dikkat et tam alanlar ağızlarına yoksa hava yuvarlar gazları olur
-erCansu- Hira-Mina dil bağı olabilirmi kzuucum memeyi tam kavrayamadiklarinda cikiyor o ses ve o sebepten gaz oluyorlar surekli
Bengisu_dunya Cık sesi derken cok cok emiş sesi mi demek istediniz😂 emerken ses cıkması hava yutuyor anlamına gelir gaz olur
Hira-Mina Deletedmom322 aynen bizimde öyle allahtan her seferinde olmuyor bazen bir çekiyor oluyor bir çekiyor olmuyor oldukça yakınlaştırmaya çalışıyorum.
bluem Emis seklinden oyle ben o sesi cok severdim ya sutun lik lik lik bogazndan akis sesine bayiliyordummm smdi siz soyleyince tekrar hatrladim
deryatoprak bluem dunyanın en guzel sesiiiii🙏Bır o bır de yogun gaz sancılarından sonra gelen pırt sesi🙏🙏☺️😘
bluem Hira-Mina ozmn farkli biseydir emis pozisyonunu degstrerek birde dinleyin ve ikizler cok gzuel oluyor masallah
Hira-Mina deryatoprak katılıyorum yetişkin birinden çıksa rahatsız olacağın sese seviniyorsun resmen 🤣 analık bir başka oluyor ☺️❤️