S123ye Merhaba arkadaşlar bebeğim 8 aylık genel olarak istediği şey olmayınca bir şeye kızınca kendini geri atıyor ve kafası vuruyor özellikle yürütecte kafasını çok vuruyor bunu yaşayan var mı normal birler mi
Yavuzuannesi2012 S123ye ahh ahh benim oğlum. Kendini geriye atıyor. Bikaç kere kafasını sert çarptı. Şimdi şöyle yapıyor atmaya yelteniyor geri geri eğiliyor ben arkadan tutunca komple bırakıyor uyanık 😀😀 şuan 16 aylığız 🤭
Sltan45_a S123ye taviz derken 😃 daha onlar küçük kuzular. Tavizden ne anlasınlar. Atak dönemleri normal
Rengin S123ye o aylarda bizde çok çektik ondan. Sakın tepki vermeyin yapma etme demeyin daha çok yapıyorlar. Dikkatini dağıtın başka şeylerle. Gerçi o bitiyor bu defa kendini yere atma başlıyor 19. Aydan bildiriyorum 🤦♀️🤦♀️
Tesekkur Kizimda atiyodu bi kacinda yetisemedim carpti kafasini allahtan hali vardi ama bakti aciyo artik atmiyo 9 aylik
S123ye Sltan45_a bence herseyi anlıyorlar bu donemde istedikleri olmadımı ağlıyorlar yaptırmak için ağlıyorlar