Melek000 kiz süt yetmeye bilir mama ver yazik ya😒Bende senin gibi yaptim oyle oldu.hastanedeyken 12 cikmişti sarilik.eşimle kan uyuşmazligimiz vardi bude.hamileyken iģneyi vurdurmuşdum.yani bebeyin baba kanini goturmesini tahammul etmemiştim
Bu tarafdan daha çok sarilik olmuştu.Bende sezeryanliydim sütüm 3 gun gelmemişti hastanedeyken.bebeyim 36 haftalik dogulmasina 12 degerli sarilik olmasina ragmen eve birakildi.giderken doktor sut yetmezse mama verceksin bak yoksa sarilik inmez dahada artir diye uyardi beni.bende evet dedim.eve geldim sorunlar yaşadim
o zamanlar kaynanama büyü edilmisdi arasi bozuk zamanlardi.bana direndiki hayir meme verceksim.anlatamadim sarilik var diye.zor sutum geldi budefa ememedi.bebeyim 6 gunluktu.1 gece sabaha kadar uyumadi agladi hep.sancisi var deyip durdular.hayr aç dedim.minnetle mama yap dediler.yarin doktora goturduk inanilmaz oldu sarilik 19 olmuştu.doktor yogun bakima alcak dedi.ne hallare dustum bi bilseniz.keske mama verseydim dedim agladim.Allah bilir ben neler yasadim .her neyze bebeyim emememiş bu yuzden ac kalmis ve oyle olmuş.Allah korudu bebeyimi.ondan buraya kadar hep mamayla beslendi.minik oldugundan mememi hic zaman tutamadi.hep mama aldi.yuzume bile çok vurdular emzirmedigimi.Her gogusumu actikda eskisi gibu oldugunu goruyorum.hic emzirilen gogyse benzemiyo diye uzulurum hep.Ama olan oldu iste.mamayla besledim erken toparlandi 2 haftaya 1 kilo aldi boyle guderek tospik bi oģlan oldu.yani zehirlenmedi ölmedi.kirak insanlar mama verme demesine bakma.ölmesindense yemesi daha iyidir.