Anneler bebeğim 45 günlük babynest e yatıyor altına ince bi yastıkla eğim sağlıyorum.emzirip altını değiştirirken kusmaya çalışıyor altını değiştirdiğim zemin düz die galiba.emDikten bi yarım saat sonra bezini alıyorum sizler Nası yatırıyorsunuz??acaba eğimli yatırmamın zararı mı oldu ki niye çıkarmaya çalışıyor🤦🏻♀️