Kızlar 28 günlük bebeğim var. Daha önce alt temizlerken huysuzlandigi için net görmemiştim ama dün tam olarak baktığımda genital bölgede dış dudak ile iç dudağın olduğu kenar kısmın orda 3-4 tel kıl gordum aynısı diğer tarafta da var. Normal mi bu dökülür mü? Yoksa hormonsal bir sıkıntısı mi var kızımın?