Gdogru Merhabalar, benim minnoşumda 3 ay 17 günlük. Sizin dediğiniz gibi son zamanlarda sulu yapmaya başladı ve karnından da emerken uyurken vs inanılmaz gurultu geliyor. Biogaia kullanmayı bıraktık ondan oldu sanırım. Annem ishal diyor ama sayı olarak en fazla günde 1 yapıyor. Genellikle gün aşırı kaka yapıyor. Arayıp doktoruna soracaktım ama telefonla ne diyebilir ki tahlil olmadan diye vazgeçtim. Nette okuduğuma göre anne sütü alan bebeklerin sulu olabiliyormuş. Öyle biraz kendimi rahatlattım. Yeniden biogaia kullanmaya başladım eskisi gibi kıvamlı oldu. Ha birde son zamanlarda hep süt kestiği gibi kusmaya başladı. Umarım birşeycikleri yoktur kuzuların.