Seva_04 ya işte bende anlamadım raporum 2 Nisan’da bitti idari izinliyim direkt diye dilekçede vermedim bugün aradı ve izinli sayılabilir yazıyormuş sözde kararnamede ,halbuki dediği kısım Farklı bizim kısım Farklı ,bide çalıştığım kurumda sözde mevzuat okuyucu biziz ne günlere kaldık 🥺