Aslancikk süt parası için zaten hastane başvuruyor normalde başvurmaZsa onunda aile, sosyal hizmetlere başvurur eşin 202 ordan geliyor , doğum yardımı içinde eşinin sosyal hizmetlere gidip başvurması lazım 300 TL de pttye yatırırlar doğum izni ücreti içinde bişey yapmana gerek yok alo 170 i arayıp Bilgi alabilirsin