Merhabalar. 87 gunluk bebegim var. Basindan beri hem mama hem biberon ilerledik bi kac doktor onerisiyle. Bi turlu sutum yetmedi ve yaramadi. Uzayan sariligimiz vardi. Artik yavas yavas memeyi birakmaya basladi. Hala pes etmis degilim. Hem bebelac gold 1 hem de bebelac gold ar kullaniyoruz gun icinde. Sizce gunde kac kez ve kac olcek mama vermeliyim?surekli ac cunku yAvrum.
bebelac gold da bu ayinda 120 ml yaziyor sadece kac kez verilcegi yazmiyor? Ar de iste yine 120 cc gunde 5 6 kez diyor. Doktorumuzla gorusemiyoruz numarasi yok ve malum gidemiyoruz da. Yardimlarinizi bekliyorum.