Alp06 ne acil durumdaki aramalara yanıt verdi ne mesajlara 10 tane atardık birine cevap alırdık hastaneye her gidişimizde saatlerce sıra beklerdik ve bi gece oğlum ateşlendi apar topar gittik nöbetçiymiş hemşire sürekli yoğun bakımda gelecek dedi ama çocuk ateşler içinde yanıyor doğumumu yapan doktoru gördüm şans eseri aynı zmaanda hastanenin ortaklarından napıyosunuz falan derken süleyman bey nerde dedi bi hemşireye hemşirede gelmek istemiyor hocam dedi o an başımdan aşağı kaynar sular döküldü nezihi hocanın da aynı şekilde🙄