Ptt kapalı olduğu için işsizlik maaşı için telefona mesaj geliyormus ordan girip hesap numarasi veriyormusuz mesaj gelmedi 170 den bilgilerimi guncelledim eski numaram katiliymiş ama bugün güncellendim. Tekar mesaj gelirmi böyle olan varmı. 170 sordugumda kesin birsey soyleyemiyoruz deniliyor.