1anneyimmm zamanla büyüyecek.. ellerini daha sıkı tutmaya başlayacak, senin kokun ona huzur veren tek şey olacak, gözlerinin içine baktığında sana gülümseyecek, konuştuğunda sana karşılık verecek sabahları gülücükler saçacak ve işte o zaman iyiki diyeceksin🌸 şmdi çok normal o dünyaya sense anneliğe alışmaya çalışıyorsun. Alıştığınız gün dünyaları yıksalar, sana bebeğini bırak gel çık gezelim deseler, bırak bir kenara istediğin kadar uyuyacaksın deseler onu bir saniye bırakıp arkanı dönmek dahi istemeyeceğin günler gelecek. Ben derdim ki anne olmakta erken davranmışım bana göre değilmiş, şimdi diyorum ki sen daha önce neden girmedin hayatıma, neden ben bunca zamanı sensiz geçirmişim♥️ Annelik herşeyden daha güzel emin ol, zamanla bu dediklerimi hissederek anlayacaksın az daha sabır 🙏