Merhaba kizlar, hamilelikten önce sigara iciyordum. 6 haftalikken tiksindigim icin biraktim hamileyken gram canım istemedi. Hatta kokusunu duyunca kusasim geliyordu. Şuan bebegim 28 gunluk 1 haftadir canim acayip sigara istiyor. Sanki hic birakmamis gibiyim. Boyle 3 4 saat icmemisim kahveyle bir tane yaksam icebilirmisim gibi. Bebegimi emziriyorum cok sukur sütümde yetiyor sanırım. Bir firt cekmeyi denedik ve oksuruk tuttu. Icmek istemiyorum ama napicagimi bilmiyorum. Benim gibi olanlar var mi? Başım ağrıyor artik. Lutfen kullanmayan yargilamasin bu cok degisik bir psikoloji 😥