ysnrtnumut canım ek gıdaya başlamak için geç kalmadin mi Mart dogumluysa şuan 8 aylık filan olması gerekiyor 3 ay önce hatta belki biraz daha erken baslamaliydin. Eline mama kaşığı verebilirsin mama sandalyesine oturtup önce oyun oynayip oraya alıştırabilirsin günlük beslenme düzenine göre aşağı yukarı 3 öğün ek gıda alıyor olması gerekiyor kansizligi da muhtemelen bundan kaynaklanıyor ısrar edip zorla yedirme gibi bir şey asla yapmamalisin ama biberon kullanıyorsa biberonun içine sebze suları koyup bir başlangıç yapabilirsin