Semura tabi ki doktora gitmeniz sormanız lazım ama reflü belirtileri hepsi. Netten yazıp emzirmeyi 30 derece açı ile yemekten sonra dik durması hemen yatmaması sol tarafına yatması lazım. Mama ise AR(antireflü) mamalar var onları deneyin. Az az sık sık emzir her 5 dk da bir ara ver gaz çıkar dedi. Bütün bunlrı 4-5 gün takip edin bunlara rağmen geçmiyorsa getirin demişti. Kulak iltihabı da dahil. Eğer daha önce bu konu da danışmadıysanız bir de bu ihtimali düşünün